Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 30 van 90 gevonden artikelen
 
 
  MARKETING IMPROVEMENTS THROUGH SCENARIOS
 
 
Titel: MARKETING IMPROVEMENTS THROUGH SCENARIOS
Auteur: R. CURETEANU
ARGENTINA CURETEANU
Verschenen in: Lucrări stiinţifice. Management agricol
Paginering: Jaargang XI (2009) nr. 2 pagina's 147-152
Jaar: 2009
Inhoud: A strategic problem for many organizations is how to ensure that their product development and marketing effort is designed with maximum insight, and executed with creativity and discipline. And while many organizations use scenarios for strategic thinking and testing, management development or public policy, their use in marketing is still not well explored. To some degree, this is because the scenarios normally used in marketing, and the way they are employed, are both significantly different from other applications.
Uitgever: Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară a Banatului Timişoara (provided by DOAJ)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 30 van 90 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland