Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 18 van 90 gevonden artikelen
 
 
  ETHICS IN THE MARKETING OF THE GENETICALLY MODIFIED PRODUCTS
 
 
Titel: ETHICS IN THE MARKETING OF THE GENETICALLY MODIFIED PRODUCTS
Auteur: SUZANA MONICA BÎJA
RAMONA LILE
V.V. PANTEA
Verschenen in: Lucrări stiinţifice. Management agricol
Paginering: Jaargang XI (2009) nr. 2 pagina's 277-282
Jaar: 2009
Inhoud: The international economic crisis, which has lead to a decrease in the purchasing power of the world’s population, brings back into discussion, a controversial issue that has generated numerous debates: the genetically modified food products (GMO). These products are a cheaper alternative to the ecological ones, whose prices increased a lot during the last years. The buyers should be the ones to decide whether or not they want to purchase genetically modified food products (GMO). In order to do this, it is necessary for them to be informed by correctly labeling the product. In Romania, whether in urban or rural areas, the citizen is not protected by the authorities. There are no studies on the secondary effects of GMO, neither testing laboratories nor a suitable legislation.
Uitgever: Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară a Banatului Timişoara (provided by DOAJ)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 18 van 90 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland