Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Coursebook Evaluation by English Teachers
 
 
Titel: Coursebook Evaluation by English Teachers
Auteur: Ulas KAYAPINAR
Verschenen in: Inonu University Journal of the Faculty of Education
Paginering: Jaargang 10 (2009) nr. 1 pagina's 69-78
Jaar: 2009
Inhoud: The purpose of this study is to reveal the teachers’ views on the quality of foreign coursebook packages (frombeginner to intermediate level) widely used in the teaching process of English preparatory classes in twentyfivedifferent high schools. In the study, widely used (best selling) coursebooks with the same sub-domains arechosen to be evaluated by teachers. The data were gathered from the questionnaire results of ninety-fourteachers and standard open-ended interview results of forty teachers who teach in English preparatoryclasses and use particular coursebook packages in the classroom environment (n=134). The views reveal thatteachers do not have positive impressions about the coursebook packages used in general. Moreover, thegeneral conceptions of the teachers suggest that coursebooks should be developed and used to meet the needsof the learners in the national context.
Uitgever: Inonu University (provided by DOAJ)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland