Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 3 gevonden artikelen
 
 
  Is Identical Really Identical? An Investigation of Equivalency Theory and Online Learning
 
 
Titel: Is Identical Really Identical? An Investigation of Equivalency Theory and Online Learning
Auteur: Ruth Lapsley
Brian Kulik
Rex Moody
J. B. (Ben) Arbaugh
Verschenen in: Journal of educators online
Paginering: Jaargang 5 (2008) nr. 1 pagina's xx
Jaar: 2008
Inhoud: This study investigates the validity of equivalency theory among 63 students by comparing two introductory upper-division human resource management courses: one taught online, the other in a traditional classroom. Commonalities included same term, same professor, and identical assignments/tests in the same order, thus allowing a direct comparison of course outcomes. MANCOVA results supported equivalency theory, and further suggest that the online learning pedagogy may be superior in its overall effect on student performance.
Uitgever: Matthew Elbeck (provided by DOAJ)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 3 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland