Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Supporting Teacher Change Through Online Professional Development
 
 
Titel: Supporting Teacher Change Through Online Professional Development
Auteur: Charlotte J. Boling
Sally H. Martin
Verschenen in: Journal of educators online
Paginering: Jaargang 2 (2005) nr. 1 pagina's xx
Jaar: 2005
Inhoud: This multiple case study examines elementary teachers’ experiences as they participated in the online professional development course, Cognitive Literacy Strategies for the Elementary Classroom. This study explores teacher change and the elements necessary to facilitate the change. Issues concerning content, the change process, the online learning environment, and technology are examined. Findings indicate that online learning is a viable means of providing professional development and facilitating teacher change.
Uitgever: Matthew Elbeck (provided by DOAJ)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland