Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 50 van 80 gevonden artikelen
 
 
  Matchmaking Framework for B2B E-Marketplaces
 
 
Titel: Matchmaking Framework for B2B E-Marketplaces
Auteur: Fekete ZOLTAN ALPAR
Verschenen in: Informatica economica
Paginering: Jaargang 14 (2010) nr. 4 pagina's 164-170
Jaar: 2010
Inhoud: In the recent years trading on the Internet become more popular. Online businesses gradually replace more and more from the conventional business. Much commercial information is exchanged on the internet, especially using the e-marketplaces. The demand and supply matching process becomes complex and difficult on last twenty years since the e-marketplaces play an important role in business management. Companies can achieve significant cost reduction by using e-marketplaces in their trade activities and by using matchmaking systems on finding the corresponding supply for their demand and vice versa. In the literature were proposed many approaches for matchmaking. In this paper we present a conceptual framework of matchmaking in B2B e-marketplaces environment.
Uitgever: Inforec Association (provided by DOAJ)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 50 van 80 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland