Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 87 gevonden artikelen
 
 
  Business Process Management in Service-Oriented Companies
 
 
Titel: Business Process Management in Service-Oriented Companies
Auteur: Simona KLEINHEMPEL
Stefan Ioan NITCHI
Lucia RUSU
Verschenen in: Informatica economica
Paginering: Jaargang 14 (2010) nr. 3 pagina's 189-198
Jaar: 2010
Inhoud: This paper presents the business model of a call center company including human resource management features. Starting from several approaches of business model definitions, we adopted a model for a service-oriented company. Based on the system objective, function, component modules and key indicators of Telmar software we analyzed a call centre company, using aggregated data from this software and determined human resource dynamics for past three years and key management indicators in two campaigns.
Uitgever: Inforec Association (provided by DOAJ)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 87 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland