Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
 
  THE EFFECT OF WEBLOG INTEGRATED WRİTİNG INSTRUCTİON ON PRİMARY SCHOOL STUDENTS WRITING PERFORMANCE
 
 
Titel: THE EFFECT OF WEBLOG INTEGRATED WRİTİNG INSTRUCTİON ON PRİMARY SCHOOL STUDENTS WRITING PERFORMANCE
Auteur: Ozgur SIMSEK
Verschenen in: International journal of instruction
Paginering: Jaargang 2 (2009) nr. 2 pagina's 31-46
Jaar: 2009
Inhoud: This study investigated the effect of weblog integrated writing instruction on students writing performance. Also students perceptions toward weblog used in their writing courses has been examined Seventy undergraduate students in the Department of Primary Education at Marmara University participated in this study. Data were collected through students, written products and weblog perception questionnaires. The finding indicated that weblog integrated writing instruction improved the writing performance of students. Moreover students had a favorable perception towards weblog use.
Uitgever: International Journal of Instruction (provided by DOAJ)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland