Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 30 gevonden artikelen
 
 
  El patrocinio publicitario: una novel figura contractual, una nueva forma de comunicar y una modalidad de la estrategia de marketing
 
 
Titel: El patrocinio publicitario: una novel figura contractual, una nueva forma de comunicar y una modalidad de la estrategia de marketing
Auteur: Pedro Alfonso Labariega Villanueva
Verschenen in: Boletín mexicano de derecho comparado
Paginering: Jaargang XLI (2008) nr. 123 pagina's 1343-1370
Jaar: 2008
Inhoud: La esponsorización se presenta como un fenómeno complejo que requiere analizarse bajo diversos enfoques: el económico, el comunicacional y el jurídico. En esta oportunidad habremos de examinar la legislación aplica ble, los fines gen er a les del contrato de patrocionio publicitario, la nomenclatura del mismo, la delimitación y sus características.
Uitgever: Universidad Nacional Autónoma de México (provided by DOAJ)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 30 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland