Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Dual mode academics: A comparison of conventional and distance education experiences
 
 
Titel: Dual mode academics: A comparison of conventional and distance education experiences
Auteur: Tom JONES
Verschenen in: The Turkish online journal of distance education
Paginering: Jaargang 6 (2005) nr. 2 pagina's 110-114
Jaar: 2005
Inhoud: Dual mode academics: A comparison of conventional and distance education experiences Tom JONES Ph.DAssociate ProfessorCentre for Distance EducationAthabasca University Athabasca , Alberta , CANADA ABSTRACT The experiences of knowledgeable and practiced academics who have held full-time positions both in conventional and distance education (single/dual mode) institutions would be a strong resource in determining the differences and challenges that affect the future evolution of the virtual professor. The issues of instruction, institutional service and professional development are primary areas of concern that require attention. Four knowledgeable and practiced academics who meet this criterion report their insights and concerns and the results suggest that a significant reshaping of the academic's role in distance education should be considered.
Uitgever: Anadolu University, Eskisehir, Turkey
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland