Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 18 gevonden artikelen
 
 
  Enseñanza de la Física en la Educación Media Tecnológica a través de un diseño curricular por competencias, una experiencia en marcha
 
 
Titel: Enseñanza de la Física en la Educación Media Tecnológica a través de un diseño curricular por competencias, una experiencia en marcha
Auteur: Andrea Cabot Echevarría
Verschenen in: Latin American journal of physics education
Paginering: Jaargang 2 (2008) nr. 3 pagina's 289-293
Jaar: 2008
Inhoud: How do we adapt our knowledge and attitudes in order to give an answer and at the same time take advantage of allthe technological breakthrough that we are offered nowadays? In some specific areas like Uruguayan Physics tuition(in courses which are dependent on Professional Technical Educative, C. E. T. P.) due to its direct involvement witheach occupational orientation features, they are working on the improvement of the educational methodology, inwhich the student will be able to get to know and understand the essence of the Physics in a more motivating way, aswell as contributing to the present necessity of having to be update with the relentlessly technological pace. Not onlydoes this education obeys the double function of permitting the insertion in the labor market, but it also allows thecontinuation of university studies
Uitgever: Instituto Politécnico Nacional, Latin American Physics Education Network
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 18 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland