Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Ezines: A Constructivist Instructional Activity for Teaching Diagnosis and Psychopathology
 
 
Titel: Ezines: A Constructivist Instructional Activity for Teaching Diagnosis and Psychopathology
Auteur: Jones, Karyn Dayle
Granello, Paul F.
Verschenen in: Journal of creativity in mental health
Paginering: Jaargang 3 (2008) nr. 2 pagina's 127-138
Jaar: 2008-07-31
Inhoud: Ezines (electronic zines) are independently made, online publications that can provide creative, pedagogical possibilities for constructivist learning in counselor education and, specifically, the diagnosis class. Making ezines about mental disorders and psychopathology allows students to engage in active learning about important topics while incorporating such constructivist principles as meaning and knowledge construction, multiple perspectives, and contextual thinking. The purpose of this article is to describe an innovative, constructivist learning strategy that involves the use of ezines in teaching diagnosis and psychopathology.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland