Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Political Marketing
 
 
Titel: Political Marketing
Auteur: Lees-Marshment, Jennifer
Verschenen in: Journal of political marketing
Paginering: Jaargang 2 (2003) nr. 1 pagina's 1-32
Jaar: 2003-01-01
Inhoud: Political marketing is an exciting new area. Research produced over the last decade has been pioneering in showing the applicability of marketing to politics. However, this article argues that the field now needs to move in a different direction if we are to reach political marketing's full potential. Political marketing needs a comprehensive approach: it can be applied not just to party-electoral behaviour but also legislatures, local government, the media, and public services, with both concepts and techniques from marketing, and an understanding from political science literature as well as management studies. The article, therefore, maps out the route to be taken to reach the end of the rainbow and the pot of gold that the political marketing field potentially offers.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland