Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 3 gevonden artikelen
 
 
  Internal Service Quality
 
 
Titel: Internal Service Quality
Auteur: Wildes, Vivienne J.
Parks, Sara C.
Verschenen in: International journal of hospitality and tourism administration
Paginering: Jaargang 6 (2005) nr. 2 pagina's 1-27
Jaar: 2005-08-11
Inhoud: Employers of food service workers face a serious dilemma in retaining employees. This research on restaurant food service workers draws on previous research completed in three disciplines (marketing, organizational behavior, and social psychology) and supports the view that concerted efforts at internal service quality result in internal customer satisfaction, thereby causing people to stay longer in the food service industry and be more likely to recommend their job to others. Implications are drawn that may help to lessen employee turnover in the service industries.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 3 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland