Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Exploring the Role of Service Value in the Relationship Between Service Quality and Customer Satisfaction
 
 
Titel: Exploring the Role of Service Value in the Relationship Between Service Quality and Customer Satisfaction
Auteur: Lee, Yong-Ki
Lee, Youngjae
Lee, Kyung Ah
Park, Dae-Hwan
Moon, Hyungnam
Verschenen in: International journal of hospitality and tourism administration
Paginering: Jaargang 5 (2004) nr. 1 pagina's 67-86
Jaar: 2004-07-08
Inhoud: The authors examined the degree of discrepancy between customers' perceptions and expectations for hotel service quality. This research finds that customers have negative disconformation, that is, the degree of expected service quality is higher than the perceived service quality. Nevertheless, the findings show high customer satisfaction. The authors report that this phenomenon is explained by the notion that service value plays a key role as a mediating variable in the relationship between service quality and customer satisfaction.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland