Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 3 gevonden artikelen
 
 
  The research locus and conceptual basis for MULTILIT: Why we do what we do
 
 
Titel: The research locus and conceptual basis for MULTILIT: Why we do what we do
Auteur: Ellis, Louise A.
Wheldall, Kevin
Beaman, Robyn
Verschenen in: Australian journal of learning difficulties
Paginering: Jaargang 12 (2007) nr. 2 pagina's 61-65
Jaar: 2007
Inhoud: MULTILIT is predicated upon contemporary, evidence-based best practice and research-based models for effective instruction of reading and related skills for low-progress readers. The conceptual foundations and operating principles of MULTILIT are described in Wheldall and Beaman (2000), while three government funded reports from Australia, the United States and the United Kingdom have reviewed the effectiveness of different approaches to the teaching of reading. This paper draws on these resources to explain 'why we do what we do' in MULTILIT instructional programs, showing how MULTILIT relates to, and is consistent with, international research and best practice in this area.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 3 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland