Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Customer Expectations
 
 
Titel: Customer Expectations
Auteur: Martin, David
Simmons, Pete
Verschenen in: Journal of hospitality marketing & management
Paginering: Jaargang 6 (1999) nr. 1 pagina's 67-81
Jaar: 1999-01-01
Inhoud: A conceptual model to explore the phenomenon of pre-purchase and postpurchase expectations is proposed and discussed. The model identifies the characteristics of expectations used throughout the prepurchase/postpurchase continuum. The formation process, the revision, the retrieval of expectations and the mood of the individual provide the basis of this model. Six propositions about service expectations are provided. Discussion centers on the importance of prepurchase versus postpurchase expectations.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland