Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Entertainment Value: The Concept and Its Dimensions
 
 
Titel: Entertainment Value: The Concept and Its Dimensions
Auteur: Dobni, Dawn
Verschenen in: Journal of hospitality marketing & management
Paginering: Jaargang 15 (2007) nr. 4 pagina's 5-23
Jaar: 2007-09-20
Inhoud: Using a cost-benefit approach, this paper brings together a body of work from multiple disciplines to develop a conceptual model of entertainment value. The model outlines the factors that contribute to and shape assessments of entertainment value, and provides a platform for further studying the construct and developing strategies aimed at delivering it. While the model is intended to have broad application, its features and implications are animated here with illustrations from leisure and hospitality services. Entertainment has particular strategic relevance to leisure and hospitality providers, and it has been suggested that these industries could benefit from a better understanding of issues related to value in general.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland