Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
 
  Transformation of Tourism Distribution Channels: Implications of e-Commerce for Turkish Travel Agencies
 
 
Titel: Transformation of Tourism Distribution Channels: Implications of e-Commerce for Turkish Travel Agencies
Auteur: Kozak, Nazmi
Verschenen in: Journal of hospitality marketing & management
Paginering: Jaargang 15 (2007) nr. 2 pagina's 95-119
Jaar: 2007-04-24
Inhoud: The purpose of this paper is to analyze the relationship between the perceived transformation of tourism distribution channels and the present promotion and distribution channels within the present working areas of the travel agencies in Turkey. The research was applied to the travel agencies in Turkey. A proportional quota sampling was used based on the sampling population of 4,500 travel agencies, which resulted in a sample size of 523 usable questionnaires. The research indicated that the Internet would naturally affect travel agencies' working areas of e-commerce.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland