Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 10 gevonden artikelen
 
 
  An Assessment of the Exposure Impact of Arena Advertising Displays and Implications for Leisure Events Planners
 
 
Titel: An Assessment of the Exposure Impact of Arena Advertising Displays and Implications for Leisure Events Planners
Auteur: Pokrywczynski, James
Verschenen in: Journal of hospitality marketing & management
Paginering: Jaargang 1 (1993) nr. 4 pagina's 41-60
Jaar: 1993-09-01
Inhoud: An assessment of both the exposure potential and the realized effects that advertising displays in arenas receive through live and/or pre-recorded media coverage of sponsored events are reported in this study. Results of a content analysis of various sports events show significant exposure time (up to five total minutes during a 15-minute segment) for arena displats placed within the camera angeles of broadcast coverage. Results from an experiment show significant differences among five sports events tested acorss various measures of advertising effects (e.g., recall, top-of-mind awareness). Results raise implications for both events sponsors and policymakers.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland