Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Strategic Marketing of Tourism Technology to the Soviet Union
 
 
Titel: Strategic Marketing of Tourism Technology to the Soviet Union
Auteur: Ahmed, Zafar U.
Verschenen in: Journal of hospitality marketing & management
Paginering: Jaargang 1 (1993) nr. 4 pagina's 99-116
Jaar: 1993-09-01
Inhoud: This paper examines the reasons why the Soviet tourism industry has remained underdeveloped. Besides exploring its present state of affairs, the paper suggests how the U.S. tourism multinationals can reap dividends from the burgeoning tourists trade in the Soviet Union. They can do so by marketing their globally acclaimed tourism technology and know-how in response to the incentives offered to the foreign corporations by the contemporary Soviet government in the eras of glasnost and perestroike.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland