Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Applying Consumer Service Marketing Techniques to the Practice of Wildland Outdoor Recreation Management
 
 
Titel: Applying Consumer Service Marketing Techniques to the Practice of Wildland Outdoor Recreation Management
Auteur: Capella, Louis M.
Miles, Morgan P.
Verschenen in: Journal of hospitality marketing & management
Paginering: Jaargang 1 (1993) nr. 3 pagina's 41-62
Jaar: 1993-06-11
Inhoud: Outdoor recreation management effectiveness may benefit from a consumer services marketing perspective of management. This paper describes how techniques from services marketing can be adapted and used to enhance the effectiveness of outdoor recreation management. Techniques include blueprinting and complexity/divergence analysis.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland