Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Commentary on “Business-to-Business Marketing Textbooks: A Comparative Review”
 
 
Titel: Commentary on “Business-to-Business Marketing Textbooks: A Comparative Review”
Auteur: Hutt, Michael D.
Speh, Thomas W.
Verschenen in: Journal of business-to-business marketing
Paginering: Jaargang 9 (2002) nr. 4 pagina's 75-83
Jaar: 2002-09-01
Inhoud: The proposal by Backhaus, Muehlfeld, and Okoye (2002) to design a business marketing text around a framework of customer-relationship types is provocative and spawns a useful debate on the issue of what should actually be taught in the business marketing course, particularly at the undergraduate level. We believe that the approach may increase the attention given to relationship marketing but do so by sacrificing coverage of core content that students and informed business marketing managers need to know. In the end, we opt for a more comprehensive approach in exploring strategy making for the business market while they chart a narrower and more specialized path.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland