Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 48 van 56 gevonden artikelen
 
 
  Substance in Business-to-Business Relationships
 
 
Titel: Substance in Business-to-Business Relationships
Auteur: Purchase, Sharon
Olaru, Doina
Verschenen in: Journal of business-to-business marketing
Paginering: Jaargang 11 (2004) nr. 3 pagina's 23-52
Jaar: 2004-09-07
Inhoud: The research explores the substance of business relationships within a technical consultancy industry-engineering. Relationships in the engineering industry are project based resulting in close and intense relationships during the project life but with low involvement relationships (if at all) between projects. A model of relationship substance was developed using SEM techniques. The results highlight the actor dimension of the relationships as being essential to overall project performance. Resources, such as knowledge, also played an important role in the relationship model.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 48 van 56 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland