Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 46 van 56 gevonden artikelen
 
 
  Social Exchange Theory and Research on Business-to-Business Relational Exchange
 
 
Titel: Social Exchange Theory and Research on Business-to-Business Relational Exchange
Auteur: Lambe, C. Jay
Wittmann, C. Michael
Spekman, Robert E.
Verschenen in: Journal of business-to-business marketing
Paginering: Jaargang 8 (2001) nr. 3 pagina's 1-36
Jaar: 2001-06-22
Inhoud: Social exchange theory (SET) has been used extensively by marketing scholars to explain business-to-business relational exchange. Despite its popularity as a theoretical explanatory mechanism, there is no recent literature review that delineates SET's foundational premises, how it has been used in the marketing literature, and its theoretical limitations. This article provides such a review and is intended to assist researchers who wish to use SET to examine business-to-business relational exchange.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 46 van 56 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland