Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 56 gevonden artikelen
 
 
  A Dyadic Research Program: The Interaction Possibility Space Model
 
 
Titel: A Dyadic Research Program: The Interaction Possibility Space Model
Auteur: Medlin, Christopher J.
Verschenen in: Journal of business-to-business marketing
Paginering: Jaargang 10 (2003) nr. 3 pagina's 63-80
Jaar: 2003-06-30
Inhoud: Different forms of interaction between firms are at the heart of a relationship and network perspective of business-to-business markets. This paper presents a dyadic research program based upon an Interaction Possibility Space, defined by the interactions between firms using potentially different coordination modes. That firms may have different perspectives of their preferred coordination mode opens two areas of research. First, how does interaction proceed when both parties have similar views of coordination modes? Second, how does interaction proceed when parties have dissimilar views of their coordination modes? Such research necessarily requires dyadic studies and furthermore, for quantitative research, requires the development of clusterwise regression methodologies capable of examining dyadic data.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 56 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland