Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 24 van 41 gevonden artikelen
 
 
  From Vernacular to English: A Model of Innovation from within the Hearts of the Indigenous Teachers in Papua New Guinea
 
 
Titel: From Vernacular to English: A Model of Innovation from within the Hearts of the Indigenous Teachers in Papua New Guinea
Auteur: Nagai, Yasuko
Lister, Ronah
Verschenen in: Language and education
Paginering: Jaargang 18 (2004) nr. 6 pagina's 525-538
Jaar: 2004-12-01
Inhoud: This paper explores the effectiveness of initial vernacular education for successful transfer to English. The data is drawn from the personal, innovative experiences of a local vernacular elementary school teacher in Papua New Guinea, who helped individual children to gain literacy skills in the local vernacular. As a result, the children were able to transfer their skills to other languages including English. This success has brought much joy not only to the teacher but also to the children and their parents.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 24 van 41 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland