Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 4 gevonden artikelen
 
 
  Attitudes About Marketing in Higher Education: An Exploratory Study
 
 
Titel: Attitudes About Marketing in Higher Education: An Exploratory Study
Auteur: McGrath, John M.
Verschenen in: Journal of marketing for higher education
Paginering: Jaargang 12 (2002) nr. 1 pagina's 1-14
Jaar: 2002-01-01
Inhoud: This article describes a study measuring the attitudes of higher education professionals about the marketing policies of their institutions. The study employed elements of qualitative and quantitative methods. Results of the study indicate that respondents agree that marketing efforts are now “critically important” to their institutions' future. Results also identify attitudes about who should be responsible for marketing policies, as well as attitudes about the effectiveness of the policies. The article also draws implications from the study which might serve as a catalyst for future research that could benefit the field of marketing in higher education.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 4 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland