Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 5 gevonden artikelen
 
 
  The Role of Advising in Non-Returning Students' Perceptions of Their University
 
 
Titel: The Role of Advising in Non-Returning Students' Perceptions of Their University
Auteur: Peterson, Mark
Wagner, Judy A.
Lamb, Charles W.
Verschenen in: Journal of marketing for higher education
Paginering: Jaargang 10 (2001) nr. 3 pagina's 45-59
Jaar: 2001-05-22
Inhoud: Approximately one-half of all freshmen enrolled in U.S. colleges and universities drop out before completing their degree programs. These former students represent an important market segment that some institutions target for specific marketing efforts. The purpose of the study reported here was to assess perceptions of students who had chosen not to return to one institution in the spring semester. One hundred forty-six non-returning students rated 13 key attributes related to campus-support activities and the core benefits of attending the institution. Findings provide useful insight about the important role of advising in non-returning students' perceptions of benefits offered by the university.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland