Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 4 gevonden artikelen
 
 
  At the Intersection of Demand Creation and Demand Fulfillment: Which Schools Are Getting There First and Why
 
 
Titel: At the Intersection of Demand Creation and Demand Fulfillment: Which Schools Are Getting There First and Why
Auteur: Klassen, Michael
Sitzman, Eric
Verschenen in: Journal of marketing for higher education
Paginering: Jaargang 10 (2000) nr. 1 pagina's 43-53
Jaar: 2000-10-20
Inhoud: College and university Web sites have evolved from passive information-laden bulletin boards to interactive “cyber ads,” designed to generate consumer demand for information. A question worth asking is: “How well are we meeting that demand?” By examining the responses of 107 U.S. colleges and universities to requests for enrollment information, this study identifies which schools are fulfilling demand in a timely and effective manner and explains why they are being successful.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 4 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland