Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 7 gevonden artikelen
 
 
  The second language programme-evaluation literature: Accommodating experimental and multifaceted approaches
 
 
Titel: The second language programme-evaluation literature: Accommodating experimental and multifaceted approaches
Auteur: Harris, John
Verschenen in: Language culture and curriculum
Paginering: Jaargang 3 (1990) nr. 1 pagina's 83-92
Jaar: 1990
Inhoud: This paper considers the extent to which the various proposals and concerns associated with the two main approaches to second-language programme evaluation ('experimental' versus 'multifaceted') should be considered prescriptive in conducting individual studies. The issue is examined in relation to the four main evaluation studies reported in this Special Issue as well as in relation to a study of the primary school second-language programme in Irish. It is argued that while each of the two approaches to evaluation will be appropriate in very different circumstances, both should be accommodated in a broadly defined second-language programme-evaluation literature.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland