Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 13 gevonden artikelen
 
 
  The Use of Marketing Strategy by Pharmacists
 
 
Titel: The Use of Marketing Strategy by Pharmacists
Auteur: Franzak, Frank J.
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 9 (1992) nr. 3-4 pagina's 133-141
Jaar: 1992-05-07
Inhoud: This paper reports on a research study that assessed the current use of marketing strategy by pharmacists. The objectives were to describe pharmacists' use of strategic marketing activities and to see if the behavior of certain types of pharmacy retailers differs. Results show significant differences in strategy usage among pharmacy types. In particular, neighborhood pharmacies are less likely to implement activities that would give them a unique position in the market. Suggestions for marketing strategy are given on the basis of these findings.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland