Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 13 gevonden artikelen
 
 
  A Health Hierarchy of Effects Model
 
 
Titel: A Health Hierarchy of Effects Model
Auteur: Rouse, Ruby A.
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 9 (1991) nr. 1-2 pagina's 43-68
Jaar: 1991-12-26
Inhoud: Work by both advertising and health researchers has independently yielded hierarchy of effects models which can be used to predict campaign success. Unfortunately, however, previous work has been criticized as "common sense" approaches which are more "assumed" than "proven." This analysis argues that much of the problem is due to the lack of precision often associated with over-simplified "uni-dimenstional" models. Instead, this perspective synthesized a "two-dimensional" health hierarchy of effects model and outlines a pragmatic strategy for campain measurement.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland