Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 12 gevonden artikelen
 
 
  A Typology of Health Marketing Research Methods-Combining Public Relations Methods with Organizational Concern
 
 
Titel: A Typology of Health Marketing Research Methods-Combining Public Relations Methods with Organizational Concern
Auteur: Rotarius, Timothy
Wan, Thomas T. H.
Liberman, Aaron
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 24 (2008) nr. 3-4 pagina's 201-211
Jaar: 2008-09-29
Inhoud: Research plays a critical role throughout virtually every conduit of the health services industry. The key terms of research, public relations, and organizational interests are discussed. Combining public relations as a strategic methodology with the organizational concern as a factor, a typology of four different research methods emerges. These four health marketing research methods are: investigative, strategic, informative, and verification. The implications of these distinct and contrasting research methods are examined.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland