Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 5 gevonden artikelen
 
 
  An Examination of Blood Center Structure and Hospital Customer Satisfaction
 
 
Titel: An Examination of Blood Center Structure and Hospital Customer Satisfaction
Auteur: Carden, Robert
DelliFraine, Jami L.
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 22 (2006) nr. 3 pagina's 21-42
Jaar: 2006-02-28
Inhoud: The cost of blood and blood products has increased rapidly over the last several years while the supply of available blood donors has simultaneously decreased. Higher blood costs and donor shortages have put a strain on the relationship between blood suppliers and their hospital customers. This study examines the association between blood center centralization or decentralization and several aspects of hospital satisfaction. Centralized and decentralized blood centers have significant differences in various aspects of hospital customer satisfaction. Advantages and disadvantages of the two structures are discussed, as well as areas for future research.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 5 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland