Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Developing a Profile of Consumer Intention to Seek Out Health Information Beyond the Doctor
 
 
Titel: Developing a Profile of Consumer Intention to Seek Out Health Information Beyond the Doctor
Auteur: Dutta-Bergman, Mohan J.
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 21 (2004) nr. 1-2 pagina's 91-112
Jaar: 2004-07-14
Inhoud: The health care consumer of the new millennium is becoming increasingly involved in his/her health choices. The explosion in the number of media outlets offering health-specific information has further propelled the growth in active health orientation. The goal of this research is to understand the profile of the actively oriented health care consumer. It constructs a psychographic plot of additional health information seeking by investigating variables such as health consciousness, environmental consciousness, and consumerism. Based on the study results, strategic recommendations are made for health information targeting and delivery.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland