Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 8 gevonden artikelen
 
 
  REVIEW OF THE CURRENT HEALTH CARE MARKETING LITERATURE
 
 
Titel: REVIEW OF THE CURRENT HEALTH CARE MARKETING LITERATURE
Auteur:
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 19 (2001) nr. 2 pagina's 89-91
Jaar: 2001-12-01
Inhoud: Marquis, M. Susan and Stephen H. Long (2000), “Trends in Managed Care and Managed Competition, 1993-1997,” Health Affairs 18 (6), 75-88. Reviewed by David P. Paul. Robinson, James C. (2000), “Capital Finance and Ownership Conversions in Health Care,” Health Affairs, 19 (1), 56-71. Reviewed by David P. Paul. Wilkes, Michael S., Robert A. Bell, and Richard L. Kravitz (2000), “Direct-to-Consumer Prescription Drug Advertising: Trends, Impact, and Implications,” Health Affairs, 19 (2), 110-128. Reviewed by David P. Paul. Adams, Paul R. (2001), “Making Strategic Alliances Work in the Healthcare Industry,” International Journal of Medical Marketing, 1 (3), 252-265. Reviewed by David P. Paul. Van der Geer, Leo and Peter Kangis (2000), “What Influences Prescriptions by Physicians? A Study of Subjective Norm, Perceived Behavioral Control and Volition,” International Journal of Medical Marketing, 1 (1), 66-73. Reviewed by David P. Paul.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland