Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Message Framing and Credibility
 
 
Titel: Message Framing and Credibility
Auteur: Arora, Raj
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 18 (2000) nr. 1-2 pagina's 29-44
Jaar: 2000-09-01
Inhoud: This study uses an experimental approach to test the influence of message framing and credibility on the attitude toward a dental exam and consumers' intention to use the dental office. The findings indicate a strong effect of credibility on attitude as well as intention. The influence of framing is also statistically significant. Implications for marketers in terms of message strategy are discussed.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland