Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 7 gevonden artikelen
 
 
  The Purchase Decision Process and Involvement of the Elderly Regarding Nonprescription Products
 
 
Titel: The Purchase Decision Process and Involvement of the Elderly Regarding Nonprescription Products
Auteur: Reisenwitz, Timothy H.
Wimbish, G. Joseph
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 15 (1998) nr. 1 pagina's 49-68
Jaar: 1998-03-09
Inhoud: The elderly or senior citizen is a large and growing market segment that purchases a disproportionate amount of health care products, particularly nonprescription products. This study attempts to examine the elderly's level of involvement (high versus low) and their purchase decision processes regarding nonprescription or over-the-counter (OTC) products. Frequencies and percentages are calculated to indicate level of involvement as well as purchase decision behavior. Previous research is critiqued and managerial implications are discussed.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland