Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Patient Expectations and Marketing Programming for OB/GYN Services
 
 
Titel: Patient Expectations and Marketing Programming for OB/GYN Services
Auteur: Wheatley, Edward W.
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 14 (1997) nr. 3 pagina's 35-52
Jaar: 1997-04-04
Inhoud: A regional medical center OB/GYN practice was perceived as being too large to give personalized attention. A combination of growing market potential and declining market share caused the center administrators to take a bold step and design, open, and operate a new parallel OB/GYN practice. The practice was developed based on analysis of patient perceptions and needs. Research results were used to develop a marketing program. The project involved doctors, nurses, and staff who were interested in patient perceptions and were willing to adjust health care delivery to satisfy patients' expectations.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland