Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Patient Satisfaction
 
 
Titel: Patient Satisfaction
Auteur: Nitse, Philip S.
Rushing, Van
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 14 (1997) nr. 2 pagina's 73-84
Jaar: 1997-01-07
Inhoud: Using an importance-performance approach, current and ex-patients of a physician were contrasted in terms of their assessments of their expectations and perceptions toward various medical practice attributes or characteristics. Results suggest that differences across attributes exist, expectations and perceptions of most of the key dimensions are distinguishing characteristics between the two patient groups. The variations are with the performance of the physician and his staff and not with the importance of the attributes or characteristics. These results provide some insights and interesting debate concerning the potentially changing nature of the private practice physician.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland