Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Affective Responses Towards Service Providers:
 
 
Titel: Affective Responses Towards Service Providers:
Auteur: Jayanti, Rama
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 14 (1996) nr. 1 pagina's 49-65
Jaar: 1996-09-30
Inhoud: This study investigates the influence of affective responses towards service providers on service encounter satisfaction within the context of health care services. A model of Service Encounter Satisfaction that incorporates affective responses is proposed and tested. The results suggest that affective responses may exert significant influence on perceived performance of the service provider. Managerial implications and future research directions are discussed.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 8 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland