Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
 
  The Relative Effect of Price and Personal Referral Cues on Consumers' Perception of Dental Services
 
 
Titel: The Relative Effect of Price and Personal Referral Cues on Consumers' Perception of Dental Services
Auteur: Crane, F. G.
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 13 (1996) nr. 4 pagina's 91-105
Jaar: 1996-07-16
Inhoud: This paper reports on an experimental study that examines the relative effect of price and personal referral cues on the consumers' perception of dental services. The results of the study show that price and personal referral do effect the perceived competence of the dentist as well as consumer purchase probability.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland