Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Health Care Marketing Information
 
 
Titel: Health Care Marketing Information
Auteur: McSurely, Hugh B.
Fullerton, Sam
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 13 (1996) nr. 1 pagina's 63-73
Jaar: 1996-02-13
Inhoud: A sample of 108 members of the Academy of Health Services Marketing provided provided bibliographic citations of 629 sources of information which have been important to them in their jobs. The results indicate that the propensity to rely upon a source is dependent upon the topic of the information sourght. The sources under scrutiny were consultants, books, journals, magazines, seminars, conferences, video tapes, and audio tapes. The topics considered included the variables of the marketing mix as well as market planning and marketing research. The discussion provides insight about where seekers of health care marketing knowledge go for specific kinds of information. It also suggests types of media that information-providers should consider for dissemination of their material.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland