Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 10 gevonden artikelen
 
 
  A Segmentation Analysis of Consumer Uses of Health Information
 
 
Titel: A Segmentation Analysis of Consumer Uses of Health Information
Auteur: Risker, D. Christopher
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 12 (1995) nr. 4 pagina's 39-48
Jaar: 1995-06-27
Inhoud: Public and private health data organizations are receiving increased pressure to produce consumer-level health information. In addition, the proposed health care reforms imply that health care networks will have to market their health plans. However, little attention has been given to what format the information should have and what the consumers' information needs are. This article discusses the health services marketing literature published to date on the subject, compares it to general marketing literature, and suggests some general guidelines for the effective publication and distribution of health information.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 10 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland