Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Newspaper Advertising versus Direct Mail Marketing in a Family Practice
 
 
Titel: Newspaper Advertising versus Direct Mail Marketing in a Family Practice
Auteur: Godreau, Charles J.
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 12 (1995) nr. 3 pagina's 63-70
Jaar: 1995-06-01
Inhoud: This study compares newspaper advertising and direct mail marketing to attract private patients. Newsletter advertising was distributed to 92,251 homes throughout 1991 at a cost of $20,827.13. Newspaper advertising was conducted from August 28 to October 9, 1991 at a cost of $2,261.94. The newsletter attracted 101 new patients at a cost of $206.21 per patient and a mean response rate of 0.11%. No new patients were attracted through newspaper advertising.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland