Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 17 gevonden artikelen
 
 
  Marketing Quality in Nursing Facilities
 
 
Titel: Marketing Quality in Nursing Facilities
Auteur: Chaiken, Michael A.
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 10 (1993) nr. 1-2 pagina's 219-226
Jaar: 1993-03-10
Inhoud: Attempts to fill nursing home beds are an on-going process, with presentations being made to family members, prospective residents and professionals. This study was undertaken to determine what influences exist with the populations involved in these decisions. A questionnaire to five groups elicited values regarding the relative importance of ten components. While there were differences, many similarities were noted. Implications for how beds are marketed became evident. one was in targeting the marketing dollars based on special populations. Facilities are evaluated differently by families, social workers, nurses and others. This demonstrates the need for more detailed information.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland