Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 17 gevonden artikelen
 
 
  Have Health Care Professionals Adopted the Marketing Concept?
 
 
Titel: Have Health Care Professionals Adopted the Marketing Concept?
Auteur: Hampton, Gerald M.
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 10 (1993) nr. 1-2 pagina's 5-32
Jaar: 1993-03-10
Inhoud: The marketing concept is a philosophical foundation of marketing which states that an organization's key task is to discover what target markets want and need, and to deliver the desired products and services with more satisfaction than does the competition. This study surveyed nurses, physicians and hospital administrators to determine the degree of acceptance of the marketing concept as a managerial orientation for hospitals.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland