Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 14 van 17 gevonden artikelen
 
 
  The Effect of Consumer Perceptions on Generic OTC Usage Among the Elderly
 
 
Titel: The Effect of Consumer Perceptions on Generic OTC Usage Among the Elderly
Auteur: Strutton, H. David
Pelton, Lou E.
Lumpkin, James R.
Verschenen in: Health marketing quarterly
Paginering: Jaargang 10 (1993) nr. 1-2 pagina's 169-184
Jaar: 1993-03-10
Inhoud: The rise of generic alternatives to branded over-the-counter products in the U.S. posits new strategic positioning challenges to marketers. Health care marketers who employ an "imitation strategy" have captured market share by emulating market leaders' product attributes. This implicitly calls for an understanding of the influence that consumers' product perceptions have on their choice of OTC offerings. This study investigates the influence of an elderly sample's perceptions of generic OTC characteristics on their adoption behavior.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 14 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland