Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Revolution at the Library Service Desk
 
 
Titel: Revolution at the Library Service Desk
Auteur: Murphy, Beverly
Peterson, Richard A.
Vines, Hattie
von Isenburg, Megan
Berney, Elizabeth
James, Robert
Rodriguez, Marcos
Thibodeau, Patricia
Verschenen in: Medical reference services quarterly
Paginering: Jaargang 27 (2008) nr. 4 pagina's 379-393
Jaar: 2008-09-29
Inhoud: This article will describe how a revolution in customer service provision beginning in 2002 has led to an evolution of library services. When the reference and circulation desks were merged to create a single service point, responsibilities were broadened, core competencies were developed, and staff members were cross trained. In 2005, an analysis of staffing and work patterns demonstrated a need to build upon the original model to better utilize staff and ensure coverage of the desk. Reference librarians were moved to “on call” status, technical services staff were added to the schedule, and core competencies and procedures were refined.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland